Współcześnie wiele firm, nie tylko tych handlowych oferuje swoim zarówno stałym, jak i potencjalnym klientom liczne karty lojalnościowe, dające odpowiednie benefity.
Współczesne programy lojalnościowe
Obecnie w zdecydowanej większości programów lojalnościowych klienci zbierają punkty przyznawane im za zakupy w odpowiedniej wysokości czy skorzystanie z danej usługi. Wszystkie te punkty zbierane są każdorazowo, gdy okazane zostaną indywidualne dla każdego klienta wysokiej jakości karty lojalnościowe. Zastosowanie programów lojalnościowych przede wszystkim ma na celu przyciągnięcie nowych klientów, a także odpowiednie nagrodzenie tych stałych, którzy już od dłuższego czasu przywiązani są wiernie do danej marki.
Której programy lojalnościowe godne są uwagi?
Korzystanie z programów lojalnościowych opłacalne jest przede wszystkim wtedy, gdy z usług czy produktów danej firmy korzystamy regularnie. Dlatego też najkorzystniejsze niemal zawsze okazuje się uczestnictwo w programach oferowanych przez sieci hipermarketów, stacji benzynowych, niewielkich sieciówek czy gastronomicznych lokali. Za uzbieranie odpowiedniej ilości punktów klienci otrzymują bardzo atrakcyjne rabaty, które powalają na zdobycie atrakcyjnych nagród czy zmniejszenie kosztów zakupów (im więcej punktów tym lepiej).